Lions helpen SailWise.

Op 16 Maart heeft een 7 tal mannen van de Lions Enkhuizen de handen uit de mouwen gestoken bij SailWise in Elahuizen.

SailWise is een non profit organisatie die onvergetelijke watersport vakanties organiseert voor mensen met een beperking.

De organisatie wordt vanuit Enkhuizen bestuurd en heeft vestigingen in Elahuizen en Loosdrecht.

Vorig jaar November heeft Renske Rietbergen van SailWise bij ons een lezing gegeven en daarna hebben we besloten dat de Lions graag wat meer voor deze stichting willen betekenen.

Zodoende dat een delegatie van Lions Enkhuizen is afgereisd naar Elahuizen in het verre Friesland.

Na ontvangst met koffie en Friese koek hebben wij de hele dag geholpen met het uitvoeren van vele klussen die al door de beheerders waren voorbereid.

De stemming was super en het weer was goed dus konden ook veel buiten werkzaamheden worden aangepakt.

Na een dag lekker bezig te zijn geweest zijn we met een zeer tevreden gevoel om 16.00 uur weer naar Enkhuizen vertrokken.